عرض المشاركة وحيدة
  #1  
قديم 10/11/2006, 09:29 PM
صورة عضوية {سـكـون الـلـيـل}
{سـكـون الـلـيـل} {سـكـون الـلـيـل} غير متواجد حالياً
عضو متميز جداً
 
تاريخ الانضمام: 30/10/2001
الإقامة: عُمان الحبيبة / الجنس: ذكر
المشاركات: 8,567
علامة أستفهام مزعجة جنب الساعة !؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عجزت أتخلص من هذي الاشارة المزعجة !! اللى تدعي أنه هناكـ خطأ في النظام او ما شابة وانا أعرف انها من بقايا أحد البرامج اللى حملتها الى جهازي من أحد المواقع اللى كنت أبحث فيها عن كركـ لأحد البرامج!!

فهل أجد الحل لديكم