عرض المشاركة وحيدة
  #23  
قديم 08/09/2006, 10:42 PM
صورة عضوية عايش حياتك
عايش حياتك عايش حياتك غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ الانضمام: 09/08/2006
الإقامة: كم منزل في الارض يألفه الفتى
المشاركات: 255
تدروووووووووووون مرة في محطة المها .... كنت اعبي بترووول
اووكي الاخ العامل العماني الجنسية .... يقول اخوي ادفع 5.900 وانا اشوف العداد قرأته 5.850 سألته ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قالي مدام العداد طاف العشر بيسات خلاص نحسبها مية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني سرقة عيني عينك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟