
05/12/2005, 07:24 PM
|
|
عضو نشيط
|
|
تاريخ الانضمام: 21/10/2005
الإقامة: الغبيراء
المشاركات: 502
|
|
اقتباس:
|
أرسل أصلا بواسطة ابونصر
ياجماعة تراكم كبرتوا الموضوع -
يعنى لو قناة الجزيره ما قالت شى عن عمان - خلاص بنموت -
عمان معروفه فى كل بقاع العالم - والحمد لله ما نريد منيه من حد
واللى يريدنا مرحبابه - واللى ما يريد ما نرمى نفوسنا - عمان غاليه علينا -
صح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
صح لسانك
|