اقتباس:
|
أرسل أصلا بواسطة الحلوه
إنت لو محترم نفسك في الردود ما حد راح يحذفها
|
المعذرة ، تراه ما مني الإسم المستعار (الحلوة ) هو اللي جبرني أكتب بضمير المخاطب المؤنث ، أنا على بالي الإسم لإمرأة ، ولذلك رديت بالضمير المؤنث ، آسف جدا جدا جدا. نرحب بالمشاركة الهادفه.