عرض المشاركة وحيدة
  #11  
قديم 14/10/2005, 09:06 AM
السيدة ملعقة السيدة ملعقة غير متواجد حالياً
Banned
 
تاريخ الانضمام: 28/01/2001
الإقامة: مسقط
المشاركات: 8,784
اقتباس:
أرسل أصلا بواسطة حافظ
ليست مظاهرة.. الناس متجمعين هناك بشكل عفوي وتلقائي.. ونحن سننظم لهم..

تبين تشاركي تعالي .. بس لازم تطلعي من مسقط قبل ساعتين تقريباً علشان توصلي صحم في الوقت المحدد بعد الظهر.. علشان الرادارات وعلشان سواقـة الحريم مش ولا بد
والله ممكن نحضر ..