عرض المشاركة وحيدة
  #10  
قديم 31/12/2004, 12:28 AM
ريحانة الشمال ريحانة الشمال غير متواجد حالياً
عضو متميز جداً
 
تاريخ الانضمام: 09/10/2001
المشاركات: 2,960
اقتباس:
أرسل أصلا بواسطة شاعر من الصحراء

كتب بواسطة : برنسيسة بتاريخ 29/10/2002



ودى انسى ان قلبى كان مرسى *****

ترمى جروحك عليه كل ما مريت فيه

بعدها ترحل وتقسى

ودى انسى!
كان هالشارع ظلام

وكان بالسكه رصيف

دايم تجلس عليه

كنت اشوفك من بعيد...حاير بصمتك وحيد

وكنت المح فالسما دخان حاير من غيومك

واتحسس فوق خدى دمع حاير

من همومك..تبتسم صوبى تنادى

لى تنادى؟!

ما اصدق لى تنادى

وانت ناسينى وغادى

ودى انسى انى فى ليله بكيت

يوم جيتك مادريت انك تنادى على

لجل تسالنى عليك

عن عيونك ...عن جنونك

عن الم جرح جفونك..

عن حبيبة قلبك الى للاسف كانت تخونك

ودى انسى ان قلبى كان مرسى

ترمى جروحك عليه

كل ما مريت فيه ...بعدها ترحل وتقسى

ودى انسى؟!!!!



















عودا حميدا أيها الطيور






أخيك
لاااااازم ابداع البرنسيسه غيييييييييير

عودا حميدا