الموضوع
:
البطاقة السنيورية الفلاشية الاولى
عرض المشاركة وحيدة
#
125
19/09/2004, 07:58 PM
سنيور
سنيور
تاريخ الانضمام: 23/03/2000
الإقامة: OmAn
المشاركات: 18,809
اقتباس:
أرسل أصلا بواسطة
نامق
ماتعرف برتغالي..ده ايه الحوسه ده
طيب تعرف مشمشي...او بحري..مهو كله راجع لبعضه
:شيطان:
سنيور
عرض الملف الشخصي العام
البحث عن كافة المشاركات بواسطة سنيور