
16/03/2004, 04:20 PM
|
 |
عضو متميز
|
|
تاريخ الانضمام: 17/01/2003
الإقامة: ~< مدن اللاواقع >~
المشاركات: 1,282
|
|
اقتباس:
Originally posted by روح البادية
ابد لاتسالى وش اللى الصار ********جرحتينى بجرح ماله طبيب
صبرت وقلت الصبر من شيمة الاخيار ***وكل الامر بيهون لاجلك حبيبى
توى عرفتك ولا دور الاعذار **** وبافرقك بعد ما كنت منى قريب
اوهمتنى بحبك وطيبك مثل الاقمار ****عاكسة للنور وقلبها اسود مريب
|
رائع هو ردك روح البادية..
لك من التحية أرقها
|